sunnuntai 11. syyskuuta 2011

mr simple






 M: Viikonloppu meni yhtä nopeesti ku se alkoki. Mitään sen kummempia en oo tehny; pidettii leffailta Heidin kans perjantaina, muuten vaan oon katellu Frendei ja tehny kaikkee muuta yhtä tärkeetä ja merkittävää. Pelattiin pleikka ykköstä ja voin sanoo et se päihittää kaikki Wiit ja XBoxit ja kaikki muut maailman vempeleet. Se jos joku on yksinkertanen ! :D  Sain luettua ton Natascha Kampuschin kirjan yllättävän nopeesti. Mulla ei menny ku ehkä 4 viikkoa, yleensä mä luen yhtä kirjaa 4 vuotta enkä silti saa sitä ikinä loppuun asti. Mutta ehkä luin sitä niin ahkerasti sen takia et olin oottanu sen kirjan saapumista puol kesälomaa ja sit ku sain sen halusin sen pois alta sen enempää siihen paneutumatta.. Kirja oli sinällään ihan hyvä, en tiiä onks ilkeetä sanoo: mut sen saman asian ois voinu kirjottaa paljon lyhyemminki. Nyt mua oottaa kasa ruotsin läksyjä !

 Ja loppuun kappale jota oon kuluttanu niin paljon että jaan sen nyt teidän kanssa ko en jaksa ite sitä enää kuunnella:
Super Junior - Mr. Simple


2 kommenttia: