perjantai 8. kesäkuuta 2012

challenge - getting motivation back ?




1.viisi hienoa asiaa maailmassa.
- vapaus, sininen taivas, kesä, mahdollisuus nähdä maailmaa, tanssiminen
2. ammatteja, joihin et uskaltaisi ryhtyä.
- en mä nyt tiedä mihin mä en uskaltais, mutta teurastajan duuni ois mulle pahin painajainen



3. paheesi.
- mä napostelen ihan liikaa, en ehkä karkkia ja muuta makeeta vaan mitä mä nyt kaapista löydän suuhun pantavaa
4. rentoutumistapojasi.
- pianon soitto, kynsien laittaminen ja viilaaminen, tanssiminen, englanti kielenä ( päätelkää siitä sitten että miten se rentouttaa, en tiiä itekkää miks :D )




5. kolme laulua, jotka tuovat sinulle hienoja asioita mieleen (mainitse laulut+ne asiat)
THSK - Stand by you : ohmygod, ostin levyn japanista ja hyvänen aika
Spirit - You can't take me : tartteeko mun ees sanoa mitään noista sanoista..
 Sahara ft. Geo DaSilva - Bellezza : :D ei siitä sen enempää

6. esittele kaksi mielestäsi hienoa kuvaa ja kerro syyt kuvan upeudelle. (voi olla itse otettuja tai ei itse otettuja) 
vaikka en Suomen talvesta tykkääkkään niin tää on tosi hiano kuva, veikkaisin että on siskon ottama

 kauan sitä piti yrittää, mutta mahtuipa se tokyo tower vihdoinkin kokonaan kuvaan, aurinkoki taustalla ja kaikki :D

7. unelmajuhlasi; millaiset, missä, ketä mukana, mitä tehdään (voit laittaa kuvia myös juhlien tyylistä)
- ömm paljon ihmisiä ( joku kohtuus sentään ), boolia, syömistä, hyvää musaa, tanssimista.. mut en silti haluais semmosia "kotibileitä". tai ken tietää barbi ei...

8. mistä ärsyynnyt helpoiten?
       - kapeakatseisista ihmisistä, ärsyttää pelkkä ajatuskin. ehkä mainstreamki ärsyttää mua helposti..





                     9. millaisia ihmisiä ihailet; upea asenne, ulkonäkö, lauluääni, ihan mikä vaan?               
                 - omanlaisiaan ja erilaisia ihmisiä. sellasia jotka on just eikä melkein semmosia kun haluaa olla. mä tykkään erilaisista ihmisistä, varsinki sellasista jotka pukeutuu "eri tavalla". mainstream melkein etoo mua vaikka en mmä kauheen erilainen ookkaan.. mua kiehtoo melkein kaikki sellaset ihmiset joita muut ihmiset ei ymmärrä :D
                           
                             10. minkälainen olisi unelmiesi picnik? ruoka, seura, paikka, aika?
  - kavereitten kanssa jossain keskellä ei mitään, tai sitte järven rannalla. iltapäivästä alkuiltaan ja ruokana hedelmiä, mansikoita, suklaakakkua ja kaikkee muuta hyvää.

  11. mottosi?
        - ei mulla mitään varsinaista mottoa ole, mutta sattu tossa silmään jääkaapissa oleva magneetti: en tarvitse asennettasi, minulla on omani. Kans "miksi tehdä tänään jotain, minkä voi jättää huomennakin tekemättä" kuvaa mua aika hyvin, eiköö?

                                              + biisi, josta minä (meri) muistun mieleesi ;)
                                                    MBLAQ - Mona Lisa, ei voi muuta olla.


M: dodi. Mertsu haasto mutki tähän näin ja en eilen ehtiny tehä loppuun ni laitoin tän nyt. Lisäilin joitain vanhoja kuvia mitä nyt satuin koneelta löytämään:) Mulla tämä motivaatio ja inspiraatio tähän postailuun on pikkasen hukassa.. mut trying my best, ja ehkä alan postailee lisää kun on jotain aihetta. Viikko lomaa menny enkä oo tehny oikeestaan mitään, but i'm not complaining hey !  Tein mä taas eilen uudet kynnet (kuva tuolla ylempänä ), en oo tyytyväinen mutta pitää elää näitten kanssa ainaki tää viikko. Mut eniveis, hyvvee viikonloppua !

1 kommentti: