torstai 14. heinäkuuta 2011

mennään tykkimäkeen !! eiku..

 M: Käytiin tänään Lintsillä Ellan kaa ! Oli muuten kiva ku ne on pistäny sen Ukon siihen oikein pääsisäänkäynnin kohalle pelottelemaa ihmisii. Se oli ihan HULLU. En menis siihen ikimaailmassa ku voisin vaa koko ajan aatella : "mä tipun täält mä tipun täält apua mä tipun. " Sisäinen lapseni heräsi henkiin ku juoksin  Ellan pikkuveljen ja sen kaverin perässä kun me niitä pari kertaa nähtiin ja kiljuin niitten kanssa kilpaa Salamassa ja vuoristoradassa. Käytiin viimisenä vonkaputouksessa kastumassa. Paras laite ikinä. Loppuu kohden alko into hiipua ku porukkaa alko olee ihan älyttömästi ja kaikkialle ois pitäny jonottaa niin älyttömän kauan.
Juu ja huomasin lintsireissulla kaksi asiaa : kuinka paljon mä englannin kieltä rakastankaan ja kuinka paljon mä haluankaan muuttaa Helsinkiin tai ulkomaille !















4 kommenttia:

  1. milla, mie kävin testaas sitä uutta laitetta maanantaina eikä se ollu todellakaan paha !:D mä luulin et tuun kuolee siin mut siis rakettiki tuntuu paljo pahemmalt ku toi uus!:D

    VastaaPoista
  2. apua haluun tohon uutee laitteesee vaikka näyttää kauheelt !!!! :D

    VastaaPoista
  3. Emmmi - ai kävit ! mulle se ois paha ihan varmast ! :D oisin ehkä voinu mennä siihen pari vuotta sitte mut enää pää ei kestä ku tuli jo kieputtimenki jälkee huono olo... :D ehkä viel joskus...

    Riikka - haha:D sun pitää käydä testaas se ! (: se näyttää tost alhaalt ihan kauheelt.

    VastaaPoista
  4. no mie sanoin pikkusiskolle ennen toho uutee laitteesee menoo et jos mie sit itken ni et ala nauraa !:D

    VastaaPoista