sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

work




E: Moikka! Sori hiljaiselo mun osalta, mutta mulla on nyt lähiaikoina ollu niin paljon menoa ja tekemistä, ettei koneelle vaan oo kerkeny tulemaan. Perjantain ja eilisen olin töissä tuolla pioneereilla ja sit muut päivät on menny hoitaessa 2-vuotiaita serkkuja ja kaikkea muuta. Mulla ei oo oikein mitään kuviakaan lähiajoilta, mutta täs parina iltana on ollu tosi hieno taivas iltasin, oon ihan innoissanu kuvaillu vaan taivasta kun tosta meijän parvekkeelta näkyy niin hienosti auringonlasku :--)
Tänää myö käytiin Merin kanssa tässä illalla pyöräilemässä ja löyettiin ihan superkivoja uusia paikkoja, missä ei oltu ikinä ennen käyty! Huomasin, että kun pääsin vähän ulos liikenteen melusta ja kaikesta muusta, oisin voinut jäädä sinne "maalle" vaikka kuinka kauaksi aikaa, olla vaan. Olis niin ihanaa mennä vaikka viikoksi johonki maalle ja vaan nauttia ja olla! :)
Päivittelen nytte lähiaikoina sitten taas vähän jotain järkevämpää, kivaa alkavaa viikkoa kaikillee! :)

3 kommenttia:

  1. Mun piti kysyy sult et mitä kautta olit päässy sinne töihi? ;0 siis oliks sie miten haken sinne vai nii ? :-)

    VastaaPoista
  2. ja mun piti kysyy sult ihan samaa ku minttu !:D

    VastaaPoista
  3. Siis olin Kouvolan Sanomien kautta, ku me kierretää kaikkii tapahtumii missä Kouvolan Sanomat on sponsorina :-)

    VastaaPoista