maanantai 17. lokakuuta 2011

haaaste

ohjeet:
1. kiittää tunnustuksen antajaa.
2.antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle.
3.ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4.kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi.

kiitos riina! :--) 

1. Oon harrastanu pianonsoittoo jo 13,5 vuotta.
2. Aina kun oon yksin kotona, laulan. Oikeestaan, vaik meillä ois kaikki kotoon, laulan silti :--D
3. Jos alotan tekemään jonkun jutun, mun on pakko tehä se heti kokonaan loppuun. Mua alkaa ahistaa jos joku asia jää kesken.
4. En pysty syömään paljon karkkia kerralla, mulle tulee heti huono olo.
5. Oon tosi kiinnostunu kaikista sisustus/arkkitehtuurijutuista!
6. Justin Bieber, Twilight & Glee ♥
7. Oon tosi huono olemaan kameran eessä :-D en vaa osaa luonnollisesti poseerata kameralle.
8. Mulla on koneella about yli 26000 kuvaa, mutta silti en löydä ikinä mitään  kivoja kuvia laittaa tänne blogin puolelle. Oon myöskin tosi laiska valokuvaamaan, vaikka siitä hirveesti tykkäänki!

Haastan kaikki ne jotka ei oo tätä vielä tehny! :)

2 kommenttia:

  1. ella ihana sie. ihana ku kerroit siitä millanen oot ja asioit itestäs, mitä ei välttis jokainen tiedä ♥ ps. oot hyvä kameran edessä, voin kertoa ! pus.

    VastaaPoista