torstai 27. lokakuuta 2011

milla's room

 M: Sain tossa tänään ' pitkän ' uurastuksen jälkeen emmin kortin valmiiksi ja rupesin sitte räpsimään kuvia tylsyyttäni. Löysin kans pari vanhempaa kuvaa koneelta:o Tässäpä tulos :









Tää mun huone remontoitiin parisen vuotta sitte ja sillo aattelin maalatessani noita kuulokkeita seinälle että ei hitto mä kyllästyn näihin varmasti. En oo vielä kyllästyny enkä varmaan kyllästykään :D Toi kello muuten todellakin käy väärään suuntaan ja se on ainanen ihmetyksen kohde ku joku astuu mun huoneeseen. Kaikki kyselee et mitä se kello on kun ei tosta ota selvää. Mä taas joudun hetken miettimään että mitä se kello oikeasti on ku katon olohuoneen kelloa :D Ennen tätä remonttia mun seinä, kaapin ovet ja ovi oli täynnä dirujen ymsyms kuvia. Niistä oli haikea luopua mut ei niitä kyllä ikiväkään ole ! Tykkään mun huoneesta tosi paljon, vaikka pöydän mä mielelläni vaihtasin pienempään ja toisen väriseen:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti