lauantai 7. tammikuuta 2012

my new loooove

E: moikkaa taas pitkäst aikaa :--) oon ollu nyt vähän laiska tän blogin suhteen, mut mul ei oo ollu vaa yhtää inspiraatioo kuvailla & kirjottaa. aattelin nyt kuitenki panostaa tähän vähän enemmän, se voiski olla mun uudenvuodenlupaus ku en tehny niitä yhtään!
täs pari päivää sitte kuitenki kävin kaupungilla, ja ku päädyin vilaa.......... rakkaustakki löyty. ja viel 50% alennukses. ja mul oli lahjakortti sinne. jauuu!
löysin lisäks tolt reissulta valkosen aika perus kauluspaidan, mut mun pitää käydä vaihtamas se ku siin eessä oli jotain viivoi jotka ei kuulunu siihen :--D toivottavast sieltä vielä löytyy kokoa!
ei mun shoppailut viel tohonkaa jääny, vaa viel ostin h&m iiihanan rannekorun, jota olin jo katellukki sieltä nettikaupasta ja kevätkuvastosta. siel kaupas toi näytti ihan pinkiltä, mut sitte ku tulin kotii, ni se oliki semmonen lilan ja punasen sekotus? noooo, ei mitää valittamista kuitenkaa, tykkään tostaki väristä!
ei mulla oikeestaan mitää muuta asiaa ollu, tähän viel pari vanhempaa kuvaa :)



ps. oon vähän aatellu et alkaisin laittaa tänne kuvia mun asuista, kiinnostaisko teitä vai hylkäänkö ton idean? :D

7 kommenttia: