sunnuntai 31. lokakuuta 2010

back to school.



M: Hellurei ! Taas yksi loma tullu vietettyä ja seuraavaa odotellessa ! (: Oon nyt tässä viikon aikana tehny vähän kaikenlaista ja jättäny siinä samassa vähän kaikenlaista tekemättä. Ja kuluttanu muuten ennätyksellisen määrän rahaa... hehe hups. Oon nähny kavereita, käyny Lahessa ja Hesassa, istunu kotona kattomassa leffoja.. well, that's pretty much it. Sain muuten vihdoinki sen ulkosen kovalevyn tähän koneeseen, että jos tää kone nyt tahtoo vuorostaan hajota ni voinpa nauraa jälkeepäin että haahaa mulla onki kaikki tiedostot tallessa. Ai juu, ja Halloweenki meni jo. Enpä juhlinu, ku oppilaskunnan hallituksen myyjäisten takia oon koko ajan luullu et ne on vasta ens viikon perjantaina. Mutta ehkä sitä tulee jotain tehtyä ens viikolla sen kunniaks. 
 Juu, eli siis Lahesta tarttu mukaan tämmösiä. En mä sinne mitään ostamaan lähteny, mutta niinhän se on; ku ei eti mitään ni sitte kyllä löytää vaikkas ja mitä. Michaelinki This is it oli löytö ja sitte ku Anni rupes kattelee levyjä ni se hihkas, että sieltä saa kans Maikkelia ni tulipa sitte toi levyki ostettua. Noiden lisäks ostin normi turkoosin neuleen  (oli pakko käyttää lukiokalenterin H&Mn 20% alennus ) plus sitte musta panta missä on iiso kukka. 
Laukku on Spirit Storesta ja noi levyt Sokokselta. 

Ja hesan ostoksia. Ostin Monkilta tommosen paidan ja Vero Modasta noi farkut. Noi farkut on ehkä öö kolmannet farkut mitä mä oon ikinä omistanu. Hehe, jep.. Sitte ostin noi kolme leffaa plus Lady Gagan The Famen Top Tenin megastoresta ku halvalla sai. Ja ostin myös Willy Wonkan chocolate barin ! Suklaa oli tosi rasvasta ja makeeta - yllätys sinänsä hei, se on amerikkalaista. Kun me metrolla kerta kierreltiin Ellan kanssa, ni käytiin Hakaniemen Oriental Supermarketissa. Ja ooi, sieltä sai kaikkea hyvää! Ostin ramunen ja vanhojen aikojen kunniaks niitä vaahtokarkkeja mitä me syötiin ellan kanssa dirujen keikkajonossa.

Well, that's all for now. Bye !

2 kommenttia:

  1. FAAAAK Mäki haluun wonka suklaata mist sitä saaa :---OOOOOOOOO!!

    VastaaPoista
  2. Juuna - niit saa siit hesan amerikkalaisest ruokakaupast, jonka nimee en muista :D mut se on siin aleksanterinkadun reunal jossain. sielt saa muutakii willy wonkaa ;)

    VastaaPoista