perjantai 8. lokakuuta 2010

the past week.

 M: Hello there ! Eka viikko toista jaksoa takana ja oon vielä tähän mennessä päässy ainakin 3 kurssia läpi ! Kappahl, Gina Tricot, VILA ja Subway aukes tossa keskiviikkona ( virallisesti eilen ). Oltiin Kappahlin avajaisissa siis keskiviikkona ja mitäänhän mä en sieltä ostanu. VILAsta sain ostettua korvikset. Jonot oli kaupan kassalta peräseinään asti niin ei sitten edes viitsitty kiertää niitä kauppoja sellaisella asenteella, että sieltä olisi jotain ostettavaa etsinyt. Subiin en ole vielä päässyt, murrr. Avajaisissa sinne ei edes päässyt kuin kutsuvieraat ja tänäänkin siellä oli niin kamalat jonot, että ei viitsitty jäädä sinne seisoskelemaan. Kun turvauduttiin sitten kuitenkin lopulta Vero Modaan, niin siellä meni nopiasti 50 egee ja Seppälässä 10. Oon yrittäny vähän aikaa saada äitiä ostamaan mulle uudet talvikengät. Mulla kyllä on nuo valkoset maiharit tuolla kaapissa, mutta on vähän semmonen tunne, että en mä niitä enää pidä. Ainakaan useasti. Mutta tänään käytiin siis äitin kanssa Heimosen Kengässä ja se osti mulle kengät. Jei ! Kävin kanssa eilen kampaajalla/parturissa leikkauttamassa vähän hiuksia. Siellä paikan päällä olin vielä silleen, että näähän on hyvät vaikkei se ottanu ku puol senttiä latvoista yms. ja lyhens tän vasemman puolen. Mutta asiat muuttuivat kun pääsin kotiin. Katoin peiliin ja ensimmäinen reaktio oli jotain "Oh god, se veti mut kaljuks." tyyliä. Aloin heti kaivata mun vanhoja hiuksia. Mutta nyt ku oon eläny näitten kanssa tän 24 tuntia ni ei nää nyt loppujen lopuksi mikään katastrofi ole. Että kyllä mä selviän.
Next is kuvia ostoksista. Hiuksista tulee kuvaa sitten kun saan niistä sellaisen kuvan, että niistä saa edes jonkun näköisen käsityksen siitä mitä niille on tehty. Alussa olevassa kuvassa "vanhat" hiukset, I miss them >: Tiedän, nää kuvat ei oo mitään kaunista katsottavaa valon ja kaiken muunkin puolesta, mutta kun en oo vielä saanu Photoshopia enkä mitään muutakaan kuvienmuokkausohjelmaa ladattua tähän koneeseen. Mutta jos mä päivittäisin tänne vasta sitten, kun oon saanu jonku muun kuvienmuokkausohjelman kuin paintin, mä en kirjottais tänne varmaan kun joskus joulun jälkeen. Eli oon hieman laiskahko latailemaan mitään tähän koneeseen.  

All three from Vero Moda.

Laukku on joku vanha, jonka löysin kaapista ja kengät on Heimosen Kengästä.
Ja pakko pistää vielä pari aiheeseen kuulumatonta kuvaa, because I'm hungry and we have nothing to eat. So I'm going to eat the pictures, ummmm♥
Budapest
fish 'n' ships Lontoo
crepesejä Tokyo Towerin juurella♥

Mustekalaa ja katkarapuja kasviksilla♥

6 kommenttia:

  1. MILLALA KORKKARIT HÄREGYYYYD mihin katos ne punaset punk kengät hä?

    VastaaPoista
  2. Juuna - Hei mun pitää tanssia mein musikaalissa korkkareissa.. :o punk kengät lojuu jossain vaatehuoneessa :D

    VastaaPoista
  3. PITÄÄKÖ ?!?!?! miks häähh ? t.anita (joka stalkkaa teiän plogii ku on tylsää joten se tulee tapahtumaan usein :D)

    VastaaPoista
  4. annssuu - Nojoo ! katoin sitä listaa, siel oli tennareit ja kaikkee ja sit korkkareitten kohal luki mun nimi olin sillee . . . wwwoooot ! mut ihan kiva ;D saa vähän vaihteluu toho hiphoppii :d

    VastaaPoista
  5. damn, ainaku kuulen lisää juttuja tost musikaalist sitä pahemmin haluun saada sen dvd:n. mut nyt viel haluun saada backstage materiaalii jajaja jotain lisää :D:D

    VastaaPoista
  6. No mie voin sulle ostaa sen DVD:n ;D backstage materiaalit saat siin ku kerron sulle ku riehuttii siel ni !

    VastaaPoista