lauantai 2. lokakuuta 2010

Tokyo Tower
M: Heippaa ! Oon suht happy now:) . Koeviikko ohi ( huonolla menestyksellä tosin, mutta turha sitä nyt enää on murehtia ), on lauantai ja ei sada vettä, ens viikolla hesaan, ja mikä tärkeintä, löysin yheltä muistitikulta mun kaikki kirjotukset ja Japanin kuvat mitä mulla oli vanhassa koneessa, sain siskolta Lontoon kuvat ja Ellalta diruja ja muuta musaa sekä kuvia ! TÄNKS ! Eli vois jopa sanoo, että vahinko on korjattu.
Mutta jotain sanottavaa tästä viikosta. Hmm.. No juu, tää koeviikko oli ihan älyttömän rento vaikka pitiki lukee. Tän viikon kokeet , ruotsin, äikän ja matikan , meni aikas pohjia hipoen. Paitsi matikan koe meni ehkä parhaiten koska jaksoin jopa lukee siihen ja tehä ne vaaditut 100 tehtävää. Kaverit tartutti muhun joulufiilistelyn, ni oon nyt sit pari iltaa istunu kynttilän valossa omassa huoneessa ja kuunnellu musaa. Ja ku tajusin, etät diruista on kohta kolme vuotta ni aloin kuuntelee niitten vanhoi biisejä ja ah ja oih niitä aikoja ! ♥
Käytiin tänää ottelemassa kuvia, mutta mulla ei oo niitä vielä koneella. Mutta aattelin kun mä nyt kerta on fiilistelly kaikkee mennyttä täällä näin ja oon niin tohkeissani etten menettäny kaikkia Japanin kuvia ni aattelin pistää muutaman kuvan sieltä. jos innostun  myöhemmin pistää lisää kuvia sieltä ni älkää ihmetelkö mun kaunista hiusmuotia - koko puolentoista viikon ajan siellä oli vähintään +34 astetta, noin viikon sato vettä tai oli muuten tosi kosteeta, eikä mun suoristusrauta toiminu siellä. Joten jouduin vähän improvisoimaan aina silloin tällöin. :)

Tokyo Towerin lookdown window oli aika lapsimagneetti.
Todaiji Temple - Nara
Daibutsu - Kamakura

Akihabara
ehkä söpö ;)
Elokuvateatteri, jossa käytiin.
Tokyo Towerista
Ikebukuron  metroaseman suulta.
Osaka lentokoneesta kun lähettiin takaisin kotiinpäin.

2 kommenttia:

  1. Pikkasen hienoi kuvii! Varsinkii toi Todaiji Temple ja sit toi patsas. Ja onneks sait matskui takas =)

    VastaaPoista