perjantai 24. kesäkuuta 2011

mid-summer



 M: Hyvää jussia kaikki !
Meille tuli keskiviikko-iltana viikoks hoitoon tommonen 12 vuotias Arvi. Vaikka mä luulin olevani kauhee koiraihminen ja päätin jo pienenä et sitte ku mä muutan omaan asuntoon ni ostan aineki 5 koiraa, mut on pakko sanoo että näitten kahen yön perusteella en tuu ikinä hankkimaan koiraa. Hittolainen, minä suuri yöihminen joka ei jaksais aamulla nousta sängystä ni ei oo kauheen hyvä yhdistelmä koiran kanssa, varsinkaa jos oon yksin kotona. ihana se on vaikka se mua vähän valvottikin ♥
Käytiin Annin ja Ellan kans eileen kattomassa Kung Fu panda 2. Oli aika hauska, mut en osaa verrata ykköseen ku en muista siitä kauheesti mitää.
Joo ja otin mun kynnet irti ( ne turkoosit, joista olin niin ylpee pari postausta (?) sitte ). Kyllä se kirpas ku mä olin niin pitkään halunnu pitkät kynnet et niitä voi sitte laitella ja kaikkee. Mutta ku ne alko tippuilee ja halkeilee yks kerrallaan ni mä annoin periks. Laittasin uudet jos mun omat kynnet ei lähtis kohta irti. On ne nimittäin niin huonossa kunnossa ! Nää on lyhyet mut voihan näitäki lakkailla ja pistää kaikkee muuta kivaa krääsää näihin (:  ( yks hyvä puoli näissä on: mä voin vihdoinki soittaa taas kunnolla pianoa ! )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti