torstai 30. kesäkuuta 2011

she said








M: Tänään menin ja tuhlasin rahaa kenkiin. Ostin korkkarit joita oon katellu vaiks kuinka ja kauan. Ja koska olin laiska enkä saanu kengistä järkevää kuvaa ni tein pikasesti tommosen koneella. Lovin' them ! ♥ Ja rakastuin kans Frezza-kahviin ! Sen yks parhaimpia puolia on se et se ei maistu melkein yhtää kahville.
Tossa on pari kuvaa mein juhannuksesta. Oltiin piknikillä alkuillasta, mentiin siitä sitten Riikalle, siitä vanhan ala-asteemme pihalle ja lähettiin siitä Mertsun kans eka meille hakee kamppeita ja sitte niille. Olin niillä yötä. Käytiin yöuinnalla ja juostiin karkuun metsäkettuataijotain. 
Ja mahto olla näky ku äsken ku käytiin iskän kans Prismassa, meno matkalla aukasin kattoikkunan ja laitoin musat kovalle. Sit iskä valitti et vaan jos tulee Poika saunoo ni sitte saan huuattaa sitä radioo. No eiköhän NRJ:ltä se tulluki ni sittepähän huuatettii POIKA SAUNOO korkealta ja kovaa ikkunat auki !

In the morning light, she felt a new day coming in
Open her eyes in her quiet, favourite place 
There was no one to make her laugh
There was no one to break her heart 
But then she said, life is getting better now
Just said, life is getting better now


2 kommenttia:

  1. MIllalla korkkarit what's going on?!??! hyvä sä!

    VastaaPoista
  2. Juuna - jjoo mieki olin vähän siel kaupas et ei tää voi olla totta et mie ostan korkkarit.. :D mut believe it or not noi on mun viidennet korkkarit hei ! :D

    VastaaPoista