maanantai 20. kesäkuuta 2011

teretulemast







E: Tossa muutama kuva meijän lauantaiselta Tallinnan reissulta, oli ihan huippua! Herättiin aamulla n. 5.30 ja bussi lähti Helsinkiin siinä 7 aikoihin. Oltiin vissiin aika väsyneitä, sillä naurettiin koko bussimatka ja ne muut matkustajat ei tainnu oikein tykätä... Tallinnassa sitte kierreltiin kauppoja, ja aika meni yllättävän nopsaa, tein vielä viimeset ostokset ihan viimeminuuteilla ennenku meijän piti mennä takasin laivaan. Rahaa kulu ihan mukavasti, mutta silti mulla tekis mieli mennä alennusmyynneille, koska sieltä vois löytyy taas jotain kivaa vaikka oon tässä lähiaikoina tuhlannu ihan liikaa rahaa :-(
Mutta tässä mun ostokset mitkä ostin sieltä reissulta:




Bershka, Bershka, Pull & Bear, joku urheilukauppaoutlet

Vaikka en ostanu paljoakaan mitään vaatteita, mulla meni rahaa silti ihan reilusti, koska tohon päälle ruoat, laivaostokset (eli karkit...), ja loput tämmöset. Noi converset oli semmosesta outletista, eli ne jäi maksamaan vaan 35e! Vähän jäi kyllä harmittamaan, sillä meinasin ostaa Mangosta semmosen punasen laukun joka oli puoleen hintaan alennuksessa mutta sitten en ostanu sitä, stupid me. No ehkä jostain saan bongattuu jonku viel kivemman, mut seuraava mun laukkuhankinta on punanen, koska punanen + tummansininen + ruskea + valkonen + musta on nyt ihan mun lempparivärejä (kuten noista ostoksistakin näkee) ! 
Tässä vielä tästä mun hiusten väristä, kun niistä ei oo vielä minkäänlaista kuvaa tullu :--)


2 kommenttia: