sunnuntai 11. joulukuuta 2011

2 viikkoa jouluun on








M: Hei ihmiset ! Kaks viikkoa jouluun, jänskättääkö ? Waa ootan jouluu tosi paljon vaikkei toi lumi oo nyt oikee tykänny tippua taivaalta.. Mulla ei oikeestaa oo mitää joululahjatoiveita, ihme. Paitti sit ku kattelen jotain lehtisiä ja mainoksia ja nettisivuja ni oon silleen mä haluun tontontontontontonton ja ton !
En tiiä onks se toi joulu vai mikä mut oon ollu tän viikon askartelutuulella. Tein tiistaina vesimarmorit toista kertaa mun kynsiin ja niistä tuli rehellisesti sanottuna aika kamalat. Ekalla kerralla ne onnistu mut nyt ekan kynnen jälkee loppu motivaatio ni vedin loput vaa nopeesti että pääsis tekee jotaa muuta yhtä järkevää. Eilen väsäsin kymmenisen joulukorttia, äitin synttärikortin ja vähän yhtä joululahjaa. Piirsin kans yhen uuden pärstän tohon mun luonnoskirjaan (ja toisen kans paitti se näyttää nyt ihan apinalta ni päätin lahjottaa sen emmille). Ku ostin sen luonnoskirjan ni luulin et se täyttyis tyyliin yhes kuukaudes mut hups mulla on menny ehkä 10 sivua 3 kuukaudessa.. :)
Nyt kuiteski jatkan kuvien liimaamista albumeihin blaah. Noi kuvat ei ikinä lopu.
Hejhej !

5 kommenttia:

  1. Katoin et oot vaalentanu tukkaa. huhuhuhuhu sit tajusinkii ettet ollu

    VastaaPoista
  2. hahaha en nyt ihan kuiteskaa :D:D:DDD

    VastaaPoista
  3. VOE ETTÄ MIKÄ HAUVA !! IHANA !:D

    VastaaPoista
  4. voi ei miten suloinen haukku!♥♥ ihana!!:-)

    ♥: Anniina

    VastaaPoista
  5. ♥:) ei oo kylläkään mun koira vaan mun tädin:< se on oikeesti valkonen vaiks näyttääki täs ihan ruskeenvaaleenpunasenoranssilta-.-

    VastaaPoista