tiistai 6. joulukuuta 2011

sisustusjuttui







 




















































kuvat google

 E: Sori huonoista kuvista, mut saatte varmaan noista selvää.... 
Oon jo aikasemminki kirjottanu et oon kiinnostunu kaikist sisustus/arkkitehtuurijutuista, ni aattelin tehä tämmösen pienen postauksen mun tykkäämistä sisustuksista ja tyyleistä. Ehkä eniten mun silmää miellyttävä juttu on selkeet ja suorat linjat ja valkonen väri. Niihin ku yhistää mitä tahansa väriä tai jotain tummaa (esim. harmaata, ruskeeta tai mustaa) ni se yhdistelmä näyttää niiin kivalta! Lisäks mun mielestä sisustuksessa huonetta ei saa olla tungettu liian täytee, vaa et sieltä löytyy ne perus huonekalut mitä siihen huoneesee tarvii. Mun unelma olis semmonen iso valkonen kivitalo johonki rinteesee rakennettu, missä olis iisot ikkunat olohuoneesee ja siihen samaa tilaa olis yhistetty kans ruokailutila ja keittiö. Tykkään semmosista loft-asunnoista (eli vähän ehkä tehdasmaisista ja korkeakattoisista) mut semmonen jonkilainen kerrostaloasunto keskeltä suurkaupunkia olis myöskin niiiin unelmaa! 
Toivottavasti saitte täst vähän jotain selvää, mulla on nimittäin jo kiire kaverille. Kivaa itsenäisyyspäivää kaikille! :)

2 kommenttia: