keskiviikko 21. joulukuuta 2011

it snail. it's nail. got it?

 M:  Mä oon oikee kynsimaniac. Tykkään lakkailla kynsiä ja liimailla niihin mitä vaan löydän kätköistäni (ongelmana vaan se, et mä en raaski käyttää melkein mitään mun tarvikkeista..) Mulla kun oli se välivuosi pianon soitosta viime vuonna niin olin kuin taivaassa sen vuoden kun ei tarttenu leikkailla kynsiä  pianon takia. Käytinkin kesäkuusta 2010 melkein vuoden putkeen erilaisia tekokynsiä, niitä mitä olin ostanu Japanista ja sitten jotain halpiskynsiä joita koristelin sitten ite. Ostin keväällä Sokoksesta tipit ja pidin niitä sitten sen kesäloman. Sitten kun ne alko tippuilla ni tajusin et mun omat kynnet oli todella huonossa kunnossa kaikesta siitä liimasta mitä olin niihin tunkenu hehe.. Nyt kun mulla taas alko pianon soitto niin oon joutunu leikkaamaan kynnet lyhyiksi, on ne vieläki pidemmät mitä ne sais olla mut en suostu leikkaamaan niitä :D Kaverit kyselee mua välillä lakkaamaan niittenkin kynnet, mut harvoin niistä tulee hienot, omia kynsiä on vaan paljon helpompi lakata.
Omistan tällä hetkellä:
  • 38 kynsilakkaa ( not much, huh? )
  • erilaisia hileitä jonkun nelisen pakkausta
  • 3 kynsiliimaa
  • 2 pakkausta timantteja
  • 1 pakkaus hedelmiä
  • glitteriä
  • 10 pakkausta erilaisia tarroja
  • 2 arkkia semmosia "muotteja"
  • 9 kynsiviilaa 
  • 1 sieni ( kyllä :D )
  • 2 tipit + yhet vielä käyttämättömät
  • 10 tekokynnet
  • ja muuta tilpehööriä
tekokynnet, jotka ostin japanista joista muuten puuttuu yhdet
omat kynnet ja yhet mun lemppareista
 
on mahtanu ketuttaa ku toi on katkennu:D

tipit jotka lakkasin kesällä

toiset tipit



tän hetkiset kynnet, joista pitää luopua loman jälkeen:<


olipas pitkä stoori, kiva jos jaksoitte lukea !

6 kommenttia:

  1. oivoiiii o_o so cooool !!! tykkääntykkääntykkään !

    VastaaPoista
  2. ei hitto, iha sikahienoi !! ihaku jotai taideteoksii kaikki :--D

    VastaaPoista
  3. otsikko on kyl hyvä, hahaha !;D

    VastaaPoista
  4. riina - haha voi kiitos:D
    emmmi - ;D;D oli ihan pakko pistää, tuli ekan mielee.
    mari - kiitoskiitos !:)

    VastaaPoista