torstai 9. syyskuuta 2010

after forever

Hellurei ! 
M: Okei, mä tiedän etten oo kirjottanu ikuisuuteen, mut voin kiittää siitä vain ja ainoastaa ihanaa tietokonettani joka sanoi itsensä irti pariinkin otteeseen. Ensin se hajos pari viikkoa sitten perjantaina, oli maanantaihin asti mykkänä kunnes iskä sai sen korjattua. No sitten innoissanu kävin taas koneella entiseen malliin. Keskiviikkona hyppytunnilla atk-luokassa kirjoitin jopa merkinnän tänne, mutta poistin sen sitten ajatellen: "Äääh, mulla on koneella kuvia, miks  mä täällä kirjottaisin." Ja sitten menin kotiin ja äiti huutaa keittiöstä : "Kone ei toimi." Meni toinen ikuisuus kun sain iskälle tehtyä selväksi että vanha kone ei enää toimi ja kolmas ikuisuus kun uusi Dellin kone saapui postista. Se nyt kuiteski on tässä ja oon hyvin onnellinen :) Paitsi että kaikki japanilontooauschwitcheurooppakaikki kuvat ja musat on vielä vanhassa koneessa :( ja mun kynnet on ihan liian pitkät läppärin näppäimistölle...
Mutta sitten muuta ; olin viime viikolla 4 päivää kipeä, tiistaista tähän päivään kiroilin kun kone ei näyttänyt saapuvan ja tänään oli sitten koulukuvaus. Ja on just tällä hetkellä todella lähellä etten vaihda pitkää lyhyeksi matikaksi, koska mun matikkapää ei sittenkään riitä siihen aineeseen niin kuin luulin. Mutta katotaan nyt... :D
ostin eilen Jim&Jillistä liivintoppitsydeemiin johon ihastuin edellisenä päivänä sen nähtyäni. 
ostin viimeksi hesassa käytyäni amerikkalaista hyytelöä, joka ei maistunut yhtään vadelmalta vaikka sen piti. Mutta parempaa se oli mitä kuva antaa ymmärtää :D



että eipä mulla muuta kuin hejdåå and vises!

1 kommentti: