tiistai 21. syyskuuta 2010

nothing so special.



Hello there.
M: Onnistuin pysymää tänää suht hyvällä tuulella koulussa vaikka paria muuta ketuttikin. Tänää oli mun yläasteen luokanvalvojan ehkä viimiset tunnit ikinä ( koska se opetti mulle matikan kertausta ), jos mä en onnistu jotenki järkkäämään ittelleni paria atk-kurssia. Huomenna viiminen fysiikan tunti lukiossa, josta en voisi olla enempää surullinen onnellinen. Ja mennää huomenna kans hyppytunnilla kuokkimaan entisen opettajamme tuntia. Me yritettii vakuuttaa sille, et me osataa käyttäytyy yms. ja sanottii et eiks oo aika harvinaista et kaks lukiolaista tulee vapaaehtosesti sellaselle tunnille, mille meiät viime vuonna pakotettii. Mut se ei oikein vakuuttunu.
Vaikka mun ruotsin verbikoe meniki hyvin, ni en mä mitään ruotsin verbejä oo niin kauheesti opetellu. Mun opettelut keskittyy lähinnä sellasiin saakelin monimutkasiin merkkeihin ja tavuihin aina sillo ku ehtii:D. Sain siis joskus kauan aikaa sitte mun tädiltä japaninkielen alkeiskurssin monisteita ja sen semmosta, vaikka ei ne miltään kauhean alkeilta vaikuta. Paitsi jos passiivin kausatiivin imperfektin negaatio on sen kielen perustaa niin sitte. Plus löysin äsken laatikosta Mauri Kunnaksen jonku haamukirjan, joka on kirjotettu japaniks. Oon suomentanu siitä huimat 3 sivuu.
Viikonloppuna ois Muodin yö tiedossa, jonne ois todennäkösesti tarkotus mennä käppäilee jos selviin siitä fysiikan kokeesta.  Ja lauantaina vietetään kaverin synttäreitä, ainaki toivottavasti. Eli ei kauheen varmalla pohjalla nää mun suunnitelmat. Mutta nähdäänpi taas sitten kun saan jotain isompaa aikaseksi!
juu ja sitten vielä se, että menetin kaikki mun Lontoon, Euroopan, An Cafen, tapahtumien ja muut kaikki kivat kuvat ku se mun vanhan koneen kovalevy ei suostu toimimaa enää. 
kausatiivin imperfektin negaatio erilaisista verbeistä(:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti