lauantai 25. syyskuuta 2010

autumn


 M: Eilen oli Muodin yöt, joihin me sitten kuiteski eksyttii. Taas kerran voi todeta, että eipä siellä mitään muuta ole kuin niitä kavereita ja muita tuttuja joita näkee. Kierreltii ja kaarreltii vähän siel ja porukkaa tuli lisää messii ja sitte lähettii kotii vähän ajan päästä. Ostin muuten uuden huivin ( näkyy kuvissa ) ja IsaDoran Graffiti Nails-kynsilakkaa. Luovuin suosiolla mun pitkistä tähtiglitterkynsistä. Ja niistä jäi sitä paitsi kivat jäljet tähän näppäimistöö. Kestää, että mä totun näin lyhyisiin kynsiin, koska mulla on kuiteski japanista asti eli jotain 3 puol kuukautta ollu semmoset kahen sentin kynnet.
Tänää on ollu muuten ihmeen lämmin päivä. Käytii ulkoon Merin kans kuvailees ja oli tosi lämmin. Ku eilen illalla oli kylmä ja nyt oli jotain 18 astetta ja mulla oli tänää enemmän päällä ku eilen. Että ei ihan sillee mee näitten ulkoilmojen mukaa nää mun vaatetukset, mutta eipä se haittaa.
Tän päivän suunnitelmat kaatu, mutta tuli onneks uusia tilalle. Niistä lisää sitten huomenna, sillä mä lähen nyt tekemään jotain ruokaa. ;)
se alkaa kuivuessaan lohkeilla tollai kivasti:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti