sunnuntai 5. syyskuuta 2010

shoppailujaaa

E: Heips taas! Taas yks nopeesti menny viikonloppu takana ja huomen se olis koulupäivä. Miten tää aika menee näin nopeesti? Kohtahan on jo syysloma..... Kuitenkin, tänää kävin Lahessa sillä aikaa kun veljellä oli lätkäpelejä Hollolassa ja löysin muutaman kivan uuen jutun :)



                                                                                   pipo PUMA (stadium), paita, huivi, laukku GINA TRICOT

Oon jo kauan ettiny itelleni tommosta tuubihuivia, ja vihdoinki löysin semmosen. Oikeestaan noi kaikki on tosi tarpeellisia, varsinki toi laukku, jonka otan käyttöö kouluu. Se on tosi tilava vaik ei niin isolt näytäkkää, mut sinne mahtu helposti kaikki kansiot ja kirjat. 
Huomenna mulla on myös pianotunti, johon en melkein koskaan muista harjotella läksyjä, mutta täl kertaa oon ollu ahkera ja harjottelin ne hyvin. Myös koeviikko alkaa jo lähestyä ja mua pelottaa ihan kamalasti, että miten pärjään, sillä oon vieraskielisellä luokalla (= osa opetuksesta enkuks) enkä ymmärrä oikein kaikesta kaikkea. Saa nähä miten pärjään, mutta pakko vaan yrittää tehä kaikki niin hyvin ku ikinä vaan osaan! 
Oikeestaan, voisinki tästä lähetä lukemaan hetkeks yhtä kirjaa, mikä pitää olla perjantaina luettuna ja tehtynä joku muistikirja siitä. Heippa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti