keskiviikko 15. syyskuuta 2010

Blaaaa

Huhuu!
M: Jeiiii, suuren, pitkän ja hartaan aherruksen jälkeen sain mun referaatin ja muistikirjan valmiiks! Paitsi en ahertanu, koska alotin molemmat tiistain koulun jälkee vaik saatii tehtävänannot joskus 2 viikkoo sit ja ne piti tänää palauttaa.. en haluu valittaa tai mitää mut nyt ku on lukios ni ei voi muuta sanoo ku et EI EHI. Tänää oli kuiteski musikaalin koe-esiintymiset ja mun osalta se meni yllättävän hyvin. Oon vaa onnellinen etten hakenu roolii ni mun ei tarttenu laulaa.Huomenna pitää käydä kymisinfonias että pääsee musakurssin läpi ( just ku aattelin et ei tartte käydä enää ikin missää klassisenmusiikinkonserteis ku se pianonsoittoki on nyt katkol ja toivottavast ens vuon loppu ). Mut mitäs mitäs, avaisivat nyt sen subin ni sais jonkun paikan mihin mennä hyppytunnilla.. saisivat nyt edes muodinyöhön auki sen ni hyvä ois. Pitäs tehdä uudet kynnetki ku vaan sais pohjat jostain tai ku nää omat kasvais takas >: ja pitäis alkaa suunnittelee jotain hienoo mun vanhoista vaatteista ku niitä nyt kuiteski lojuu tuolla kaapissa monta kiloo ni sais vähän tilaa. Ja sit ku kaappi näyttää tyhjälle voi olla sillee "Hmm.. tartten lisää vaatteit" ja mennä taas hyvällä omalla tunnolla kuluttaa japaninmatkapart2rahoi.
Mut juu, vaikka mulla ei mitään painavaa asiaa tälläkään kertaa ollut, kirjottelen tänne taas sitte ku ehin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti